torsdag 15 maj 2008

Hoppsansa

Jag har råkat få en lägenhet... var femma i kön och tackade ja men trodde inte jag skulle få den, men alla innan tackade visst nej för nu är den min! Ja, om jag går genom kontrollen då... Undra om det är något allvarligt fel på den eftersom ingen annan vill ha den? Visst den är inte stor men aningen större än den vi var och kollade på i veckan. Och bäst, jag misstänker att det är badkar! Hur underbart är inte det? Jag kan ta vad skit som hellst för ett badkar!!! Senast igår satt jag och drömde om det där badkaret... Äh jag är säker på att vad det än är och hur där än ser ut så duger det för mig i ett halvår. Jo för så länge får jag bo där och sedan är jag utsläng ickestudent.

Igår hade vi klassfest, jag var inte i form alls under dagen och mat gick det dåligt med så jag tänkte fara dit o umgås lite och sen hem. Tog ändå med mig vin ifallatt, och jodå, fest blev det! Fick en halv barnpizza och sen kände jag att jag var mottaglig för vin. Vi var i Pärs etta, mycket fin etta! Men nu blev det ingen sån för mig... Det var oerhört trevligt, vilket gäng! Inte en enda lek och inte ett enda spel på hela kvällen.. lite förvånad där att tiden sprang iväg ändå. Det avverkades alla möjliga diskussionsämnen innan vi skulle ner på schlagerbaren och dansa. Riktigt så blev det inte.. det där schlagerstället hade bestämt sig för att vara stängt och där stod vi... så vi hamnade hos Ollebolle istället och där spelades endast House och Hiphop hur mycket schlager vi än önskade! Haha stackarn... Vi dansade och var glada ändå. Det var en mycket trevlig kväll och idag mår jag som en lärka igen! Klockan ett ska vi ses på stan för fika och seminarium, behöver läsa lite innan så det är bäst jag sätter fart nu. Tjolahopp

Vi fick läppglans som fick läpparna att svälla!
Glada efter Sverigevinst!
Rock around the tree
Stå med kroppen rakt ut från trädet? Ser ni att björkarna blivit gröna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar