fredag 9 maj 2008

En dag i solen

Ja det blev en dag på balkongen idag, dock blev det inte så mycket läst som önskat.. Bättre lycka nästa dag! Har varit till Strömpilen och handlat lite mat och present till kusin som fyllde år igår. Nu kom jag nyss hem efter en rätt lång o trevlig promenad med Emma, vi provade en ny väg idag som kan funka fler gånger! Igår fick jag en lott på posten av mamma som jag vann 60 kronor på, så då tog jag ut två nya idag och på ena vann jag 60 kronor igen, så nu har jag hämtat två nya lotter igen. Plus att den andra lotten från tidigare har jag inte hunnit skrapa så nu har jag tre lotter att skrapa :) Håll tummarna för mig! Tror jag ska hoppa in i duschen nu och sedan stöka lite. Ikväll blir det bara lugnt skulle jag tro, det var inte igår det heller!

Emma förra sommaren, jag är rätt sugen på sommar nu...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar