måndag 19 maj 2008

Måndag

Nej nu var det helt tomt i huvudet, flera gånger under dagen har jag varit på g att skriva en rad men det har inte blivit av. Nu när jag väl sitter här kommer jag inte på något att skriva. Det ringde en kvinna från stället jag ska jobba på i sommar så nu har jag planerat in introduktion, schemat var på väg också. Sen sa hon något om några andra datum, bla 2 juni men jag hoppas att det inte är något då för då har jag inte fått sommarlov. Ska iaf jobba både dag, kväll och natt i sommar och jag tror fortfarande det kommer bli toppen!

Insåg precis hur kort tid det är kvar till sommarlov. Nästa vecka är jag i skogen ons-fre, sedan tisdagen efter är det redovisningar och fågeltenta. Jag MÅSTE få klart projektet imorn så jag kan skicka det till mor min. Denna vecka måste jag packa, allt måste packas och jag har inget att packa i! Trodde jag hade många kartonger men hade bara två, så jag kanske kan prova gå på affärn och tigga? Svårt att ta hem på cykeln bara, o troligen finns det inte så mkt. Sen vore det bra om någon ville komma och hälsa på mig helgen 30 maj-1 juni med en bil. Någon?

Nej fy så stressad jag blev nu. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar