söndag 11 maj 2008

När blev klockan så mycket?

Oj oj vad tiden tickar på... Idag har jag haft lite för mig, pluggade på fm, var på iksu mitt på dagen, kikade på en lägenhet och var sedan på kalas. Det var kusin som fyllde år, tror visst hon blev nöjd med paketet från mig. Fick gott fika o så var de ju skoj att träffa alla där.. Jag fick hoppa massa studsmatta, det är inte tråkigt ;) Sen brukar jag nästan alltid få mat när jag är där ute och hälsar på och så även idag! A hade en rejäl kula nu och tokigt vore det väl annars eftersom det är dags om precis en månad. Vickan sa hon hade lite svårt att förstå att hon skulle få ett lillesyskon snart.. Axel är alltid så rolig;

-Har du barn? Nej det har jag inte..
-Jag menar, är du mamma? Nej jag är ju inte det...!
-Tror du att du kommer få barn sen? Jag hoppas det, vad tror du?
-Jag vet inte, har du en man?

Han vet mycket väl vem jag är och kommer ihåg mig men har alltid massor av kluriga frågor och funderingar. Nu tackar jag för idag och säger god natt och sov gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar