onsdag 21 maj 2008

Datorn på balkongen?

Det är så trist då man bara har plugg att göra som ligger på datorn, och det är soligt ute! Tog med mig datorn ut nu men solen skiner så det blir mörkt och svårt att se.. Så jag får väl hoppa in igen då.

Tog sovmorron till tio idag och sedan har jag rensat garderoberna, ut med kläder jag inte vill ha kvar, ihop med kläder som inte används på sommaren och sommarkläderna fick stanna kvar och vänta på att bli nedpackade. Alla lakan o dyl fick hoppa i en sopsäck inför flytten. Ja efter garderobsinventeringen tog jag på mig ett par kvartis brallor och tog en sväng till Maxi för lite handling. Kom precis tillbaka nu och behövde fixa lite mer med spelplanen som man inte var helt nöjd med! Uh sånt pet... Nu frågade Emma om jag ville med på stepmuskel klockan fyra och visst, varför inte? Tror jag ska försöka fylla den där stackars banankartongen nu. Har insett att jag faktiskt inte har så ruskigt mycket saker kvar så det kanske räcker? Sen behövs väl en till skafferiegrejer o sånt men jag har inte så mycket där heller.. Ja jag ska fixa det nu då innan jag kilar till iksu. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar