lördag 10 maj 2008

Körslaget

Woooo.. Cans eller Brolle? Det spelar faktiskt ingen roll! Jag är ju lite smygkär i Brolle men Cans är verkligen helgrymma.. Ja, noll roll spelar det och jag skulle tippa på att Cans vinner! Bohemian rhapsody är ju asball.



Har bara gjort inte mycket alls idag med, så himla skönt får jag lov att säga, även fast det varit helt ensammen. Men det var som nämnt tidigare inte igår, vet inte hur många helger sen det var! Har faktiskt packat lite idag, två banankartonger fulla och sen tog det slut, trodde vi hade jättemånga kartonger hemma? Plockat i ordning allt från skrubben och alla lådor.. Det är ju flytt 1 juni som gäller och vars vet jag inte riktigt, men jag står tvåa i kö på en etta på Ålidhem :) Håll tummarna för mig! Har försökt ringa tjejen som har den hela dagen för att höra lite mer men hon vill inte svara så jag provar imorn igen, annars tror jag att jag tackar ja ändå! Är också i kö på två andra ettor, men där är jag 7:a i kön. Ja ni ser, med tre års kötid kan man få sig en studentetta! Tog en prommis i mina nya skor idag också, vilket ledde till skavsår som inte är skitsköna. Nu blir det upplösningen av Körslaget. So long!

Hur härligt? Jag längtas efter sommar jo tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar