torsdag 22 maj 2008

ESC med Malla

Island - helt ok
SVERIGE! Go Lotta Go Lotta!
Turkiet njaa
Ukraina så dålig engelska! Jodå, ingen dålig låt… men inte skitbra nummer
Littauen- Aj, fyfasen, av med ljudet. (-Ja herregud stackarn. Kristian Luuk )
Albanien – tråkigt
Schweiz – Jag gillar, haha.. Min favorit!
Tjeckien – helt värdelöst, hon, numret, låten…eller låten kanske kunde varit något i annat sammanhang
Vitryssland – ok (oj, man hör verkligen skillnad på jublet efteråt motför Sverige)
Lettland – Kul :) Inte dåligt… Heja Heja! Precis Kristian, det där kommer det dansas till på fyllan i sommar!
Kroatien – nej tack
Bulgarien – usch
Danmark – okej låt men den känns lång, tecken på tråkig va? Skön klädstil!
Georgien – Wow, grym engelska igen! Ja svårt med publikkontakt då man är blind kanske..
Ungern - neee
Malta -
Cypern - (Här pratade jag i fånen en sväng men det var väl bara skit?)
Makedonien – eh fy
Portugal - hm

Haha tanten i rutan är lite virrig måste jag säga.. Jag tippar vidare; Island, Sverige, Turkiet, Vitryssland, Ukraina, Schweiz, Bulgarien, Danmark, Georgien, Malta

Ja detta var svårt, huuua hemska tanke om Perelli inte går vidare! Heja Heja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar