torsdag 1 maj 2008

Våren är infirad

Ja nu var våren här men vårvädret försvann med april. Tror jag? Solen som varit här i två veckor är då borta..

Jag skickade hem sista barnet kvart i fem igår så det blev en tidig stängning. Vid sex var vi hos Viktor och började laga mat, och ooh så gott det var! Vi hade spett med svamp, lök och paprika, mängder av kött, olika såser, potatissallad, vanlig sallad, och bröd. Eller nja.. Bröd vet jag inte, det hände en liten olycka och gick ruskigt snabbt med brödet. God och trevlig kväll, Emelie, Therese, Hans, Viktor och så jag. Vi åt mat, pratade och spelade lite spel. Sen var vi till ett ställe där det var väldigt mycket folk som var väldigt mycket yngre än oss, jösses, har ingen aning om vad vi gjorde där egentligen! Men det bar av snabbt därifrån allafall.. En jättekortis på Tranan blev det med som nästan bara bestod av dans, några låtar schalger sen var jag så nöjd. Hälarna är lite röda idag och från bilen in igår blev det barfota, nya skor en utekväll är ingen höjdare.

Vad det blir idag vet jag ej, ska försöka få följa med till Söderhamn en snabbis. Nu ska jag nog ta en prommis ner till vikke och hämta bilen. Brum brum

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar