tisdag 13 maj 2008

Kom på nu att rubriken på förra inlägget var Varning, och då måste jag ju varna er... Då jag kom hem idag och mådde dåligt la jag mig i sängen med datorn o såg en film, men jag råkade somna o vakna av att datorn slog av sig. Och gick inte att starta! När jag väl fick igång den så var den överhettad och skyddet hade salgit i. Jag har varit lite orolig för detta förr och sett till så han inte var så varm, men nu somnade jag ju! Tur det fanns skydd i datorn annars kanske det inte varit mycket kvar där i...

Ligger ner just nu och har så gjort en stund, känns rätt ok då, det lilla illamåendet men här blir jag nog liggandes ett tag.

1 kommentar:

  1. Aj aj aj, inte bra Malla! Antar att du har en bärbar för att ta med en stationär dator i sängen är väl kanske lite väl ;)
    Hoppas att allt gick bra med datorn och så.
    Vad är det för kurs du läser nu? Jag tycker den påminner lite om den jag läser :)
    Ha det bra, Kramar!

    SvaraRadera