tisdag 20 maj 2008

Tänkande

Hur gick det med plugg idag kanske ni undrar? Nja. Är nog svaret på den frågan, jag fick jobba.. Men det var riktigt trevligt, var på ett bra ställe och trivdes fint. Snälla barn o snälla fröknar, det brukar ju vara så att det hänger ihop... Tror/anser då jag! Har dock gjort klart spelplanen nu ikväll så imorn tänkte jag få till aktivitetskorten och spelregler så är det väl klart sen? Då ska det bara på "tryckning".

Har också hälsat på Emma en sväng ikväll, lite skitsnack en sväng sådär, det var skönt.. Ja alltså inte snackat skit om någon person utan prat om ingenting och allting! Oro, funderingar...och i de diskussionerna kom jag på hur mycket jag verkligen behöver packa så jag tog mig i kragen o gick på affärn och fick banankartong, hade varit någon där precis innan så det fanns bara en men jag skulle komma tillbaka en annan dag! Men jag har ju en nu iaf så då kan jag packa lite imorn. Annars har jag tänkt packa o få det mesta klart nu i helgen, har insett att det är kort om tid. Onsdag-fredag nästa vecka är vi på läger, på tisdag ska jag jobba 8.30-16.30 och så har jag idag anmält oss till Vårruset så vi ska ut o springa på tisdagkväll, och sen äta picnic :)

Sitter just nu o ser semi i ESC, vilka kalkongrejer det är .. Näe ESC börjar helt klart spåra ur, som mamma sa; Tacka vettja melodifestivalen! Men ändå, jag måste se! Hittills är det bara Norge jag gillar. Lite tråkigt är att jag troligen kommer se finalen ensam på lördag, väldigt trist... Mycket roligare att ha någon att diskutera o skratta lite med ju! Men men, sånt får man ta... Nu ska jag fortsätta se på detta och stänga ner pluggandet. So long!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar