måndag 5 maj 2008

Jag har ju inte berättat om mysdagen i fredags! Skulle träffa kära vänner och vi hade tänkt oss en lekstund på Långnäs men vädret ville visst annat... Det var Emma, Malin, Malin, Irma och Truls. Vi började med långlunch på kroken tillsammans och Irma är verkligen hur go som hellst just nu! Charmar alla, pratar och leker. Truls är söt och ligger snällt och ser sig omkring, rena rama drömmen för mig (och Emma med skulle jag tippa på), få träffa vänner och deras bebisar. Sen tog vi en sväng på stan, Irma fick skjutsa sin vagn en stund och Truls han låg snällt i vagnen. Så for vi hem till Malin och lekte lite innan Irma blev trött, vi pratade och pratade och hade det allmänt trevligt. Irma vaknade och var världens mysigaste med Emma och sen var det inte så mycket mer där. Urtrevligt iaf och det är då världens gulligaste Irma och världens sötaste Truls! Sen att jag har världens bästa vänner också skadar inte alls!

Idag har vi varit ute i skogen hela långa dagen, vandrat en bra bit och kollat på fåglar och växter. De ringde imorse och frågade om jag ville jobba idag, surt att tacka nej och så här i efterhand hade jag lätt kunnat jobba, men det var trevligt i skogen med så! Förhoppningsvis hittar de ingen ny supervikarie utan fortsätter ringa till mig ;) Kanske imorn? Ja tack, imorn är jag fri! Förresten verkar det ha löst sig med boende i höst, riktigt bra tom. Tjohoo säger vi för det och håller tummarna!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar