lördag 10 maj 2008

Sol sol sol

Ja det handlar inte om mycket annat i denna bloggen nu för tiden! Solen strålar även idag och jag tänkte slå mig ner på balkongen och läsa lite, men fastnade inne på begravning. Den enda begravning jag varit på i mitt liv är Angelicas, och det var läskigt.. Nu är det Englas begravning och henne har jag inte skrivit mycket om tidigare, varför? Jo, visst jag tycker det är jättehemskt och tragiskt det som hänt, men det är så många andra barn som också bara försvunnit helt plötsligt aldeles för tidigt och detta har blivit så himla upphausat i tidningar och tv. Just nu sjunger en syster och en vän, hur klarar dom av det egentligen? Det förstår jag inte...

Jag lär väl bli fast här ett tag då sedan flytta ut på balkongen, hellst skulle jag vilja ligga på magen i solen men det går ju inte på min balkong..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar