onsdag 14 maj 2008

Seg

Så har denna dagen vandrat på utan att jag sysselsatt mig särskilt mycket. Gud så seg jag varit! Nån sväng på stan blev det inte så jag hoppas tjejerna har lust för lite stan i helgen, för det har jag! Jag tog en liten tur till Ålidhems c iaf, apoteket och ica. Funderade på att dricka lite vin ikväll om jag var piggare men insåg att det nog inte vore nån bra idé, drack en kopp nyponsoppa imorse och sen har jag ätit en rostad macka. Inte särskilt mycket i maggen alltså...

Ja på fredag kommer Vicky o Tess, det ska bli skoj!


Igår var vi i Fido, dit vi ska om två veckor och sova i tält i två nätter med massor av barn. Vi lekte lite lekar, undersökte djur i vattnet, ni såg väl snygging bilden på mig i heltäckande galonisar? :) Och så hittade vi snö! Ush, tänk att det ligger kvar snö fortfarande.. Dessutom haglade det en hel del under dagen. Nu får det sätta fart o bli jättevarmt de närmaste veckorna tack.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar