måndag 23 juni 2008

Ledighet

Tjipptjirrevipp! Nu har jag gjort mitt sista pass på denna långa helg och är ledig till näsat måndag. Standard, alltså då flest folk arbetar måste väl ändå vara mån-fre? Men jag gör annorlunda och är ledig då och jobbar tors-mån ist. För denna gången då! Jag trivs himlarns bra på jobbet iaf, både med de jag jobbar med och "kunderna" så detta kommer nog gå finfint! Efter att ha jobbat tre dagar fick jag börja introducera en ny vikarie och det gick väl bra det med.. Idag har jag städat, handlat och ätit ute utöver det "vanliga". Sprungit till chefen miljarders gånger också så han blev nog lite less tillslut.

Efter jobbet tog jag en tupplur på en timma sen har jag varit till både mor och far och hälsat på en sväng. Nu sitter jag här hemma för mig själv och gör ingenting alls.. Ute regnar det på ena sidan av huset o är blå himmel på andra sidan. Nja, inte riktigt men det känns som så! Imorgon ska jag till freluga och klippa håret och få massage, yes box! Mitt hår är lite märkligt, är det inte så att håret lockar upp sig mer när det är kort? Nej inte mitt, just nu har jag ju världens lockigaste hår, har nog aldrig förr haft såhär lockigt hår och nu är mitt hår längre än på väldigt länge.

Annars har jag väl inte så mycket funderingar.. ledigt nu då och inga direkta planer för tis och ons, men sen på torsdag åker jag o Emelie till Borlänge på Peace n' love! Tjohooo så skoj det ska bli. Förresten en fundering, jag och Emma har planerat en låtsas midsommarfest med tiokamp, skitskoj kommer det bli! Men undras när vi ska få till den...? ALLA måste kunna vara med! Imorn ska vi till Torön på räk och grillkväll med salladsbuffé, det blir mumma.. Mor min sa att de var räk och grill buffé också, man kan ju tolka det lite olika hur de menar men de hade vart där o då var det så iaf. Jaja, nu ska jag nog kila upp till Vickan en sväng. So long!

1 kommentar:

  1. Tänkte på det där med håret och lockarna. Jag har det ju precis likadant, vi kanske är släkt ;). När jag var liten klippte de av mig håret för att lockarna skulle komma fram och vad hände...jo, det blev spikrakt. Numer har jag ju långt och lockigt...

    Kram från faster Helena

    SvaraRadera