fredag 20 juni 2008

Dags att sluta deppa

Jisses tusan inte kan man deppa ihop för ett missat midsommarfirande. Men, jag hade faktiskt längtat efter midsommar i år... Midsommar o brännboll, två klassiska sommarsaker oavsett hur det firas! Men det kommer flera? Jag har ju många år än på mig hoppas jag.. Fjolåret var det inget firande alls och inte mådde jag dåligt av det, tror vi var ut i "gamla stan" och åt middag den kvällen.. Året innan det var det faktiskt det största midsommarfirandet jag någonsin varit på! Vi dansade runt stången, åt lite svensk mat och var på GIGANTISK nordisk midsommarfest på kvällen med fri dryck och var vipgäster. Nu får vi tänka positivt här! Ja, festen där i soho var icke dålig. Jag skulle ge vad som hellst för att få vara där igen. Nu kommer jag ju tjäna massor av pengar i helgen och om jag tar de pengarna som jag tjänar denna helg, stoppar på ett konto och väntar till i höst så har jag råd med flyg ToR Sverige-NY med bara denna helgs lön.. Det känns fint. Jag har tagit på en väldigt väldigt färgglad klänning dagen till ära. Jag kanske kan få med mig några och åka på något slags firande i eftermiddag? Tjohoj pissnissar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar