torsdag 14 augusti 2008

Brottningskaos, jobb och så kusiner!

Nu har jag nyligen kommit hem till mor min efter en kväll med jobb. En halvtimma innan jag började kom jag och Pontus från stugan där vi varit ett dygn och träffat kusinerna från Umeå, lillebror och farmor och farfar såklart. Har haft barkbåtsrace i bäcken och så har jag invigt min nya kamera! Knäppt massor av kort på allt möjligt bara för att testa min nye vän, åh så underbar han är! :) Några smakprov kommer dock inte här ännu... Ska lägga mig och läsa in mig lite på honom ikväll.

Har någon missat brottningsskandalen, eller vad kallar man det? Ara Abrahamian gick "bara" till en bronsmatch, vann den men dumpade medaljen och lämnade medaljutdelningen! I protest! Ja, jag har nog inte så mycket att säga om det, om det var rätt eller fel gjort eller så, då jag inte är skithaj på brottning. Tror mest att dom är i stort behov av att kramas ;) Annars har det väl inte hänt så mycket spännande i OS idag? Imorn däremot är det fullspäckat schema! Och jag jobbar.. Eftermiddag dock, och natten, och dag lördag... Jag har alltså jouren tomorrow, min sista jour. Har förresten jobbat min sista vardag idag också.

Nej jag har väl inte så mycket mer att säga så nu lämnar jag här och går och bekantar mig med min kamera.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar