söndag 17 augusti 2008

En Mio

Igår fick jag träffa underbara lilla Mio för första gången, vilken skönhet! Tror visst han hade ett par lyckliga föräldrar också. En sån liten bebis var det länge sedan jag träffade, inte sedan Irma kom till världen tror jag. Vi hade det trevligt där uppe, fick se film på lillen och höra dom berätta om allting. Fick såklart också gosa o snosa lite, och så fick vi fika!




Jag hade sedan ingen lust att gå hem till en tom lägenhet när jag en lördag faktiskt kunde hitta på något, och två våningar under var det visst fest så jag kikade förbi en sväng... Jag tror tjejerna hade roligt, hoppas de hade det trevligt på Tranan med. Det hade inte jag, att jag inte ger upp någon gång. Skjutsade ner Emelie o Tess och redan när jag såg stället så insåg jag att jag borde vända, gick dock in, såg på när Viktor spelade bort pengar, bytte några ord med de jag kände där inne och var sedan ute och hemma på 40 minuter... Well, det var ju värt ett försök! Hemma tänkte jag invänta handbollen och lyckades med det, men lyckades också somna ca en minut in i matchen . . . Idag är det dags för Kallur o Holm, det gillar jag! Ska försöka få lite ordning här hemma nu och sedan börjar jag jobba kl 13.30. Förresten, jag gillar min nya kamera, knäpper o knäpper så nu kan ni ju få se ett foto eller två. Är dock ingen mästerfotograf ännu... Men jag tänkte försöka bli i höst! ;)

Mio grymtar hos mig
Mio visar ögonen!
Puss på mamma!
Emelie var glad
Och Tessan hon var glad
Och jag var också glad, om än inte lika glad som de andra!
Emelies smidiga sminkspegel!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar