lördag 30 augusti 2008

Inte ett vettigt ord

Kan ju ta och skriva en rad nu när jag ändå sitter här med datorn och gör absolut ingenting.. Vi tänkte lyxa till det med middag på Scandic ikväll, där har jag nog inte ätit sen studentbalen? Och det är nog förresten enda gången jag ätit där också. . . Det blir inte riktigt samma klädsel ikväll. Det är ju lyskväll här så det kan nog se rätt mysigt ut ner över vattnet!

For som sagt ut till Tallskär igår och där var sig likt, förutom att de målat om lite här och var sedan sist.. Jag hann fiska och basta, och bada!! 16 grader i vattnet, det var kallt! Men bastun värmde fint så det gick bra. Det växte massor av kantareller på ön så ikväll skulle de som stannade kvar få svampsås till köttet. Synd för mig!

Imorgon åker vi norrut, det känns sådär. Jag längats upp och tror säkert det kommer vara skönt att vara hemma. Men det är ju så skönt att vara här nära alla också, vet inte om jag kännt så här nån av de andra höstarna? Jag brukar ju inte känna särskilt mycket inför nånting egentligen, fast jag ser det nog bara som positivt om jag gör det :) Eller känner det gör jag.. Äsh.

Men vet ni vad, jag har varit på bandy idag! Det var väl inte dåligt att hinna med det innan man åker upp till staden utan bandy? Undras när det blir nästa gång.. Förhoppningsvis innan annandagen! 1-8 december kan jag ju iaf vara hemma i Bollnäs och någon match borde det ju vara då. Jag och Em har nämligen tagit ledigt från ex-jobbet då. De ska få åka utomlands! Jag vill också!!! Nu behöver vi bara komma på vad vi ska göra ex-jobbet om... Snälla, kan inte alla som läser ge ett varsitt förslag på ämne? Då skulle jag bli jätteglad ;) Kom igen kom igen! Ingen som vill veta något eller så som vi kan undersöka eller hitta på eller något? Vi har kanske kanske en liten liten plan som jag tycker vore jätteroligt, men jag vet inte hur svårt det är. Vi ska spåna imorn i bilen, men förslag det behövs ändå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar