fredag 15 augusti 2008

Stationära datorer

Fick precis för mig att jag skulle ta med datorn och gå ner och sätta mig framför tv'n. Men si, det går ju icke!

Jag har sett på gymnastik idag, jag är riktigt imponerad av det.. Skithäftigt ju! Killarna har sånna enorma muskler, och tjejerna är små så små.. Snart är det tennis som vi tänker vinna, och senare idag fotboll som jag skulle vilja se, men så blir det ju icke då jag börjar jobba när den börjar. Osis! Är det nån match man vill se så är det väl denna.. Såg handbollen imorse med, blev spännande där ett tag och tänka sig att det gick vägen! Tjejerna blev glada som att de vunnit OS-guld... Hoppas det går vägen nästa match också nu då!

Har annars inte så mycket att säga, ska trampa iväg till ica och inhandla mat för ett dygn nu. Sedan parkera mig i fotöljen med tv'n och kameran tills jag börjar.

Tänkte det kunde finnas nå trevliga kort på denna dator men icke! Hittade ett från i påskas på mig och Arvid, jag är aningen bakis där, hu! Och så hittade jag en bild på de ansiktslösa...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar