söndag 17 augusti 2008

Färdigjobbat

Nu var det färdigarbetat för i sommar för Malla. Jag har trivts bra i sommar och har jag inget annat för mig nästa år så jobbar jag mer än gärna på samma ställe. Det var faktiskt några stycken som sa idag att de tyckte det var tråkigt att jag skulle sluta, det känns ju fint ;) Nu ska det bli skönt att vara lite ledig, men känner jag mig rätt så är jag väl uttråkad efter två dagar då det inte finns något att göra.. Många har väl börjat jobba igen nu men nog är vi några stycken som är ledig ett tag till. Annars får jag väl ringa och säga att jag är tillgänglig för förskolorna då. För jag måste erkänna att jag längtas efter att jobba lite med barn nu, längtas ruskigt mycket efter vfu:n i höst, tycker det ska bli så himla kul! Ingen grämning alls över att det inte blev London som det känns just nu, skönt! Så hoppas jag väl få vicka lite då o då i höst med, om tid finns... Nej nu kan vi sluta prata jobb o njuta lite ledighet då.. Inga planer för morgondagen, hur vore det om det blev skinande sol o varmt ett tag framöver?

Dagens OS-fundering:
Sverige har ju vunnit silver i tre grenar, men har vi tre eller fyra medaljer? Jag menar, Aspelin och Johansson måste väl ha fått en varsin? Iofs blir det jävulskt mycket medaljer till dom som vinner i lagsporter. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar