fredag 29 augusti 2008

Cirkus Skratt




Igår var jag och lillebror på cirkus, en riktig cirkus med clowner, hästar, eldslukare, lindansörska, men inga lejon! Det var trevligt.. Innan det fick jag middag hos pappa och efteråt tårta eftersom han fyller år imorgon, lite synd var det att han inte kunde ha det som fanns i paketet men det passade på stora lillebror så då fick han en tidig present istället ;) Får klura ut något annat bra till pappan istället. Nu blev det ju bestämt att vi inte ska åka till Umeå förns på söndag så jag hinner kanske säga grattis imorgon med.


Idag har jag tänkt försöka hälsa på Vicky en sväng, annars vet jag inte, har ju inga planer alls för helgen nu eftersom jag trott vi skulle åka hem imorgon. Men det blir skönt, börjar få lite separationsångest härifrån nu tror jag.. Men ändå längtas jag upp också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar