fredag 8 augusti 2008

OS-invigning

WOW kan man säga... det är inte dåligt med fyrverkerier i Kina just nu! Vilken häftig invigning det var, och så tjusigt allt var. Riktigt häftigt i början med många människor som spelade trumma precis i takt och likadant, inte dåligt alls. Jo, väldigt mycket diciplin och sånt vilket är häftigt, men samtidigt lite läskigt.. Lite smådrygt då alla länder gick in men det kan jag ta, mycket fina kläder på många av länderna allafall! Nu var det slut på invigning, jippi, gud så roligt det ska bli med sport hela dygnen runt! Jo för om man tittar på svt's tablå så är det morgon, dag, kväll och natt inplanerat.

Har kommit på igen hur roligt det var att leka med photoshop också, nu när jag är lite ledig.. så vad passar väl bättre än att ändra om lite här, man kan ju inte byta utseende varje dag dock.. eller det kanske vore något? Mån, tis, ons, tors, fre och en helg? :) Nu luktar det grillat här och jag ska äta middag med farmor och farfar. Dejtade Emma o Tess på stan för lunch idag och ikväll tror jag att jag tänkte åka till Malin och hälsa på. Hej!

1 kommentar:

  1. Jag tyckte att invigningen blev för tråkig faktiskt.. Slutet som var bäst :)
    Skönt att vara ledig va? :)
    Det känns lite tråkigt att du har ändrat design på bloggen, till höst-tema :( Då är det ju definitivt ;) Med tanke på att din Sommar med Malla design stämde ganska bra hihi
    Om du skulle få vääldigt tråkigt så får du greja med mitt utseende på bloggen :)

    Ha det bra, Kram!

    SvaraRadera