onsdag 20 augusti 2008

Väldigt lite OS

Idag har jag inte sett på tv alls, dock har jag lyssnat på sportextra på radion ett par timmar. Jag tycker det är spännande att lyssna där, dock har det ju inte varit så mycket spännande idag.. Kanske ska slå mig ner och se 200 meter finalen sen ändå.

Klockan nio imorse var jag på stan, tog en prommis runt vågen med Christina och snacka lite skit, följde med som smakråd då hon skulle köpa väska sen. Jag hittar lite fint då o då nu men nej nej, nu är det icke långt kvar till Ullared! Efter det har jag bakat, en fin äppelkaka och just nu står en New York Cheesecake med blåbär i ugnen på eftervärme.. Den ser ut att bli fin den med. Och det bästa är - jag kan inte äta något av det! Den ena ska moren ha med till jobbet och den andra ska stå i kylen 8 timmar. Funderar på att baka något mer nu snart när jag ändå är på G, något att ta med på resan? Sen har jag sagt att jag ska baka två saker till på fredag också men dom vill jag nog inte baka idag, får bli imorgon eller på fredag så de är lite färska åtminstone. Annars har jag inte särskilda planer för dagen, nej inga planer alls överhuvudtaget faktiskt! Skulle tippa på att jag sover på ren inatt med...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar