torsdag 21 augusti 2008

Två medaljer är väl ändå inte fyskam?

Idag har det blivit två medaljer vad jag kan komma på att jag sett, ett brons i seglingen - som jag faktiskt såg! Och silver i hästhoppning (?) som jag faktiskt också såg! De två "sporter" som jag sagt är tråkigast på hela OS, och just idag råkade jag se på det! Jag har också sett lite kanotpaddling idag, handbollsmatchen imorse, och så pingisen, jag har sett Johan Wissman springa och hört USA vinna OS-finalen mot Brasilien. Annars har jag bakat även idag, västerbottenpajer blev det idag.

Har ju knäppt lite foton idag med såklart! Här är min fantastiska cheescake!! Han är så vacker, synd bara att jag inte tycker det är så himlarns gott... Den nedre bilden är nog finare utan skeden, men jag tycker det blev lite roligt med ljuuset på den andra bilden. Well, här sitter jag o babblar som om jag visste något. Vilket jag egentligen inte gör! Men jag vet ju vad jag själv tycker. Sen kommer Anders, mamma och lillebror. Sitter hos min far nu och ska sova här i soffan inatt, lillebror ska få vara hemma med mig imorgon och jag tänkte vi skulle baka en kaka till kräftskivan som väntar imorn kväll. Kräftkalas tror jag blir skoj!







1 kommentar:

  1. Jajjamensan, inne på fiket.. Riktigt knasigt :)
    "Börjar:
    den 23 augusti 2008 kl. 12:00
    Avslutas:
    den 6 september 2008 kl. 12:00"
    Det står på Facebook, om du kikar på Evenemang och sen Konstrundan. Om du är nyfiken :)
    Tack! Det kan jag behöva.. Fy bubblan, jag vill absolut inte börja skolan imorgon!
    Jäklar vilka fina bilder kameran tar, man kanske ska köpa sig en sytemkamera :)
    Ha det bra! Kramar

    SvaraRadera