onsdag 20 augusti 2008

Några fynd

Förresten, i flera år, sedan våren 2006 iaf, så har mina ringar varit försvunna. Dom som blev förstora då, hälsingeringen och den andra silverringen. Jag har aldrig förstått var de tagit vägen, har längen trott att de försvann i USA. Har haft seriösa funderingar på att skriva till någon såndär som hittar saker i tidningar och fråga men det har inte blitt av. Nu har jag de senaste dagarna rensat och röjt i massor av gamla lådor och gömmor här i mammas hus och gissa vad jag hittade igår? En ask med båda ringarna i! Plus ett halsband jag fick då jag fyllde 18 och en fotlänk som jag fick samtidigt.. Tror ni jag blev nå glad? Och det bästa av allt; ringarna är fortfarande för stora! :) Vilket innebär att jag ännu inte gått upp allting.. Hoho jaja, och ännu större ska dom väl bli har jag tänkt? Fyndade en hel del andra roliga saker i lådorna här också...
En tidning från då jag var i Tyskland på vänortsubyte
Min första biljett till en Håkan-konsert ;) Ser ni, 250 kronor för Håkan, Uggla och The Ark!
Min fina äppelkaka som jag bakat idag..
--och så cheesecaken i ugnen, just nu står den i kylen.

1 kommentar:

  1. Kakorna ser goda ut!! Kul att du hittat ringarna!! :)

    SvaraRadera