söndag 10 augusti 2008

Första medaljen

En silvermedalj i linjeloppet, Heja Heja! Det var bra Emma Johansson!

Jag vill ha en systemkamera, jättegärna... En Nikon D40 kanske? Det ska tydligen vara en väldigt bra nybörjarkamera och det är väl precis vad jag är, väldigt mycket nybörjare. Den rekomenderas om man har tankar på att köpa en vanlig digital kompakt kamera, att satsa någon tusenlapp mer och köpa sig denna pärla. Jo, jag är sugen så sugen! Någon som har något tips? Undra om det finns kameror i Ullared? haha, jag ska shoppa allt där!

2 kommentarer:

  1. Wow Malla! OS-känsla till tusen :)
    Klart som har kameror i Ullared, dock inte på GK's ;)
    Hoppas allt är bra, och att ögonen inte bli fyrkantiga av allt TV-tittande :)
    Kramar!

    SvaraRadera
  2. Tror det är en bra kamera, men jag tror inte på idén att bara ha en systemkamera, för man orkar inte släpa med den överallt :)

    SvaraRadera