torsdag 21 augusti 2008

Maalin

Kom ut till Freluga på kvällskvisten igår, knackar på och kikar in genom fönstret där en liten Irma får syn på mig och utbrister "Maalin!". Det var ju trevligt :) Sist vi sågs var det ju svårt att hålla reda på vad alla hette.. Jo vi tog en prommis igår kväll. Dagen innan hade jag ju vandrat med Tessan och fått en blåsa på hälen så igår var det tofflor som gällde, vad tror ni hände? Joho, nu har jag en stor blåsa under varje fot! Det gör väldigt ont kan jag tala om... Dom oerhört vackra gula "foppatofflorna" är det enda som fungerar idag.. Jag kan inte gå barfota för då känns det som jag går på luftbubblor, och det vore inte så bra om blåsan sprack, nehej!

Steg upp i tid idag med och såg andra halvlek i handbollen och det var ingen höjdare.. Sedan har jag sett pingis och segling som inte riktigt gick vägen heller. Ska nog ta mig till ICA och handla nu så ska jag baka paj till imorgon sedan. Blir nog ingen prommis dit fastän det är så kort.

Jag knäpper och knäpper och knäpper för att lära mig, han ligger väldigt fint i handen min kamera iaf ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar