torsdag 25 februari 2010

Dear John

Nu har jag äntligen varit och sett Dear John, med Sandra. Har ju velat sett den sedan trailers kom men idag då A frågade vad den handlade om kom jag på att jag ju faktiskt inte hade en aning. Kärlek? Kärlek var det men fy vilken jobbig film. Nej inet så, det var en bra film men jösses vad känslig. Utan att förstå kände jag mig personligt berörd flera gånger. Tror varenda person i hela salongen satt och snyftade med tårar rinnande på kinderna. Alla utom jag då. Jag kan fortfarande inte gråta bland folk och detta har varit och är ett av mina stora problem här i livet. Det är faktiskt jättejobbigt även om ingen riktigt kan tro det. Hursomhelst var filmen bra och känslig. För känslor, det har jag. Se filmen! blir mitt betyg...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar