tisdag 2 februari 2010

Det är fint

Barnen var jätterara under min jobbtid igår, de var på intervju för deras kommande skola till hösten och kom och ropade på mig direkt de kom hem. Så vi for på biblan och läste böcker och fick med oss några hem med. Sen var jag off, tog en liten promenad i solskenet och pratade med Matultul i en halvtimma, skönt att vara på samma tidszoon igen jag håller med :) Det är rätt lustigt det här men nu är jag ju inne i detta igen. Sov två timmar på em sen kom Sandra och höll mig vaken under kvällen. Sov till 6.15 idag men det är ju skitskönt att vakna innan klockan ringer! Jobbar som vanligt idag och ikväll är det sb-tisdag så det här med tidsomställning ska nog gå fint denna gång med.

Jag har ett stort litet problem. Köpte mig ett halebop kontantkort och så fick jag en mobil av pappa, tänkte ju att jag skulle vara lite mer kontaktbar för Sverige. Nu är det så att den där lilla mobilen inte alls vill fungera i amerikat. Tabbe! Så nu är jag totalt okontaktbar ist iaf via svensk mobil... Kan man skicka en telefon i brev tror ni?

4 kommentarer:

  1. Skönt att höra att du kommit fram! :) Har ringt både igår å idag men inget svar (på usa nr). men du har säkert fullt upp. Var det jag ville iallafall, kolla så resan gått bra! Höres! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Du vet att du måste välja utland på Halebops hemsida för att det ska fungera va?

    Kram faster H

    SvaraRadera
  3. Hej!
    Jag heter Jenny och jobbar på HAlebop. Man behöver inte ha utland faktura för att kunna ringa från USA.
    DU får gärna skicka ditt ärende till vår mejl så kollar jag på vad som kan vara fel. Återkom med telefonnummer, felmeddelande samt var du befinner dig mer exakt. SKicka detta till relation@halebop.net
    Ha det bra i USA:)
    MVH Jenny, Halebop

    SvaraRadera
  4. har du kollat om det funkar med min telefon? =)

    SvaraRadera