söndag 21 februari 2010

En mörk helg

Vaknade åtta imorse och insåg att jag nästan inte varit utanför huset sedan vi kom från Miami i onsdags. Det har ju varit OS med svenska tävlande och vem har väl en bättre tv än jag för det? D förundras alltid över hur grymt det rummet är för sporttittande och han har rätt. Idag fick det bli ändring iaf så jag och Emma tog först en tur till nyöppnade Michaels för inhandling av lite scrapbooksaker. Nu är jag riktigt taggad att börja mitt roadtrip album! Solen sken och solbrillor på. For sedan och handlade snacks för dagens OS men jag tänker faktiskt inte alls berätta vad det blev. Gott var det då ;) Såg skidskyttet hos Emma sen var det inte mycket mer intressant på OS idag så vi har kört Kardashian maraton tills hon själv drog ut bebin, imponerande! Hade en stund planer på att se hockeyn inatt men det får nog inte bli så, har varit en alltför hård dag. Imorgon börjar ett nytt liv. . .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar