onsdag 24 februari 2010

Raindrops keep falling on my...

Det har regnat sedan vi kom ut från Starbucks igår, men jag föredrar nästan det framför vädret ni har i Sverige jus nu och har haft ett tag... MEN, jag skulle SÅ gärna vilja vara i Sverige just nu, just ikväll och bara få se en ynka pynka liten kvartsfinal mellan Bollnäs och Brober. Ja, det står högst på min lista just nu ;) Istället får jag väl följa via webben som jag gjort resten av vintern, finalen lär ju sändas på svt play iaf!

Igår hade jag alla tre kidsen ensam hela em och kvällen och det gick superbra, bebin hade bajs ända upp till nacken där en sväng så jag slängde alla tre i badkaret sen hade vi myspys i soffan. Idag blir det playgroup hos grannen men just nu sover bebis och tvillingarna är i skolan så jag ska scrappa lite. Äntligen! Köpte mig en skärare i söndags så nu blir det raka fina linjer. Ska skicka in bilder från semestern och göra ett eget album för det med. Förresten blir det inget Stowe i helgen pga omständigheter. Mycket tråkigt. So well.. Heja Bollnäs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar