tisdag 23 februari 2010

Ett år i USA

För ett år sedan, den 23 februari 2009 hoppade jag på flyget mot USA i tron om att jag skulle bo i Valhalla, 30 minuter från NYC och ta hand om en liten flicka på 3 månader. Nu sitter jag här ett år senare, i en fin förort till Boston med tvillingar på 3 år och en liten tjej som hunnit bli 6 månader. Har ett oförglömligt år bakom mig och det blev visst inte bara ett år borta från Sverige utan jag fortsätter. Har grymma vänner både här och där och är sjukt stolt över mig själv som gjorde detta. Det här är fantastiskt, gör det om ni får chansen!

Februari 2009Svenska tjejorna som kom samtidigt med mig

Mars Jennifer från Luxemburg, min räddare i början

April Grill och karaokekväll med the german girls

Första dagarna på stranden, slutet av april!
Maj Kiss 108 konsert




Juni Juli Cape cod

Hejdå Nina
Weekend i Montreal
Augusti

Sommar i New Hampshire

Många dagar i poolen

September
På besök hos Jennifer i NY
Parkhäng i Boston common


Oktober
Celticsmatch Halloween!

Sangriakväll i källarn

November Frukost på uteserviering och parkhäng i slutet av november
Utflykt till Newport, RI
December Skridskoåkning på frog pond

Första snön

Lucia

Julpyntat NYC

Julfest


Januari

Middag på Cheescake factory
Snowtubing

Februari 2010

Ikeabesök

The roadtrip

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar