måndag 22 februari 2010

Uppdaterad

Nu är bloggen uppdaterad om vår semester, facebook är uppdaterat med bilder, jag har skrivit svar på alla mejl jag fått under en lång tid här och som jag helt enkelt inte hunnit svara på. Några mejl till nykomna aupairer som jag hälsat välkomna och så lite viktiga mejl skickade.

Jag och Sandra intog healthworks idag för lite träning. 30 minuter med rockring vilket jag verkligen sög på. Hoppas jag lär mig om jag tränar lite... sedan 30 minuter zumba som jag tycker är roligt men som idag var rätt svårt, det kommer det kommer! Efteråt provade vi allt vad vårt gym har att erbjuda, fria handdukar, egna duschar, den största bubbelpool jag nånsin sett, vanlig bastu och så steambastu med eukalyptus, hårplåsar och tops. Haha. Vad var det för nationalitet på ledaren för passen tror ni? Svensk såklart. . . Hon hade kommit som aupair och blivit kvar. Imorn är det kickboxing kl 9.30 som vi hoppas hinna på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar