lördag 6 februari 2010

Paramount studios

Vet ni av att jag far till Californien på onsdag? Idag bokade jag och Sandra in oss på en inspelning av Dr. Phil, på Paramount studios, hur ascoolt är inte detta på en liten skala? I am so looking forward to this trip!
Ikväll har jag suttit på lite bebisar med Sandra, if you know what I mean... Har också insett att Melodifestivalen inte finns på Svt play och blivit flyförbannad över detta. Ska skriva ett litet ilsket mejl till svt nu, så här kan man bara inte göra. Sen så funkar ljudet fortfarande inte på min dator... Jag är otroligt glad över att få komma till LA, Hollywood, Beverly Hills m m iaf. Svt kan ta och gå o gömma sig nånstans. BLÄ!

1 kommentar:

  1. Kan retas lite med dig å berätta att jag tror du, liksom jag, skulle ha älskat att se Dolf Lundgrens sång å dansnummer! ;-)
    Resten var mest ett JAHA....?
    2 förväntade bidrag till Globen.
    PH hade som vanligt mest rätt.

    SvaraRadera