söndag 7 februari 2010

Investeringar eller fynd?

Eftersom mitt ljud på datorn fortfarande inte fungerade imorse så ansåg jag mig vara värd lite tröstshopping. Bestämde för ett tag sedan att jag verkligen behöver en kavaj så har varit på jakt efter det. Dagens shoppingresultat; två kavajer för sammanlagt 35 dollar, kap! En Red sox hood för 7 dollar, kap! En röd kofta för 3 dollar, kap! Det ska vara marshallsbarshalls babarshalls MARHALLS! vettni... Jag är faktiskt sykt nöjd över kavajerna men det hade kunnat bli ännu bättre. De är faktiskt precis lika fast ändå inte, insidan skiljer sig åt då fodret på den ena är brun/svart/blått-randigt medan den andra är silver/svart randigt. Den första kostade 10 dollar på ett ställe och jag slog till, där fanns också den silver/svarta,för endast sju dollar, men bara i en för liten storlek. Det var såklart den jag var mest sugen på då den inte innehöll så mycket färger och jag har insett att jag har färgglada sommarkläder. Hur som helst, jag for till ett annat Marsh då för att se om jag kunde hitta den där, och visst gjorde jag det men där kostade den 24.99. Well, 10 för den andra och 35 tillsammans, taget, sa jag. Så nu vet ni precis hur det gick till då jag blev två kavajer rikare. En redsox tröja har jag varit ute efter länge som en liten souvenir och den där koftan kan man ju bara inte tacka nej till för 3 dollar, tänk er vad det är i svenska pengar!
Och vet ni vad? Oda trollade fram ljudet på datorn ikväll, tack!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar