lördag 27 februari 2010

In my head

Äntligen har jag sett filmen Män som hatar kvinnor! Jag gillar den, var länge sedan jag läste boken och kom på allt eftersom vad som skulle hända, jag spenderade rätt mycket tid bakom filten. . . Den var bra om än lite fattig på detaljer, men det blir ju så då det blir film av bok.

Det har varit en bra dag i övrigt med, jag och Sara började dagen på Macys för att sedan möta upp Sandra och Emma på Marshalls, jag fyndade en tröja och en klänning. Sedan blev det 30 km skidor och melodifestival här hemma samtidigt som jag jobbade. Riktigt toppenbra förutom att svt hackade rätt rejält.. W älskade att hänga med alla tjejorna och jag får säga att de skötte sig galant. Rätt låtar gick väl vidare i melo men jag är bara lycklig att sjuan åkte ur tillslut.

Följde curling och skidor här i hopp om medalj men icke sa nicke, hängde med i första åket slalom men skippade det sen och vad händer, bronsmedalj! Heja Myhrer! Imorgon är det dags för storshopping.

Detta är vad L sjunger nu;

"Wake up in the morning... i'm gonna hit the city.. the party don't start til I walk in"

Denna sjunger jag;

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar