onsdag 10 februari 2010

Vi har det bra, vi här bak i bilen....

Just nu skulle jag ha suttit på ett plan till LA. Gör jag det? Nej istället sitter jag här, i mitt rum lite smånervös och rätt excited. Change of plans kan man säga, 241 mil ska vi ut och köra. En road trip med slutmål Miami och South beach som visst ska vara ett trevligt ställe!

Efter att ha suttit i telefonkö och automatiska telefoner hela fm utan vidare framgång fick jag veta att det tidigaste flyget vi kunde få komma med gick kl 6 på lördagkväll. Jaha, då var det ju mycket kvar av semestern, not! En roadtrip kan ju vara askul, det kan också bli väldigt jobbigt. Men med en positiv inställning kommer detta bli ett minne för livet, garanterat! Tänk er själva att boka en road trip genom Europa kvällen innan sådär...

Alla flyg överallt är fullbokade, vi har verkligen kollat alla möjligheter och vridit och vändit på detta hela dagen. Bara håll tummarna nu att körandet går bra och att de hunnit få undan snön från snöstormen! Hur mycket snö vi fått här i Boston idag? Well, knappt två cm. . .

1 kommentar: