onsdag 29 september 2010

Bio onsdag

Till er mina kära Bostonvänner, ja man kan ju inte säga Bostonsvenskar så heter det då Sverigebostonianer eller? Vi säger så. Ni måste se filmen The town, det finns inga andra alternativ. Den är gjord av Bostonians, filmad i Boston, utspelar sig i Boston, handlar om Boston och har sjuk Bostondialekt. Så himla roligt! Eller ja, filmen var inte särskilt rolig, dock väldigt väldigt bra, seriös, spännande, sorglig och lite rolig ändå. Det är den extrema dialekten som jag undrar om man förstår om man inte hört den mycket. Skippa textningen och lyssna på engelskan istället, roligt roligt. Nice kväll med goa vännerpå AMC i Chestnut Hill. Fint där.

Något mer jag gillar är min arbetsdag imorgon, 7.30-9.30 and that's it. Jag tror dock att någon kommer på eftermiddagen så jag tänker för mitt eget bästa hålla mig hemifrån men det ska nog gå utan problem! På fm ska jag ta med några erfarna och fara o inhandla saker för mitt nya projekt och min nya satsning, jag är riktigt excited och kommer nog gå all in, men sån är jag. Emma B - jag måste prata med dig, du kommer gilla't!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar