torsdag 16 september 2010

My day - My way

Medan twinsen idag hade en stanna längre in school day utnyttjade jag alla mina lediga timmar till att ligga nerbäddad i sängen o se på svensk tv, stay in bed day. Jag vet de finns miljarder vettigare saker att göra och jag hade så sett fram mot boxningen kl 10 men jag mår inte på topp helt enkelt. Då barnen slutat skolan 2.50 tog vi en sväng till lekparken, mitt lilla bebis monster ramlade av tåget två ggr, fick fingrar trampade på o blev allmänt pissed då hon inte kunde komma överallt hon ville. Sånt är väl livet när man är liten o varenda kotte är större! Mysig stund i parken iaf, willie hittade tom några vänner att spela fotboll med. Till middag gick vi till grannen på kalas och där var såklart min favorit o humöret skönk en aning men inget bottennapp faktiskt.

Tog en sväng på tj maxx ikv utan framgång, hittade inte ens ett par fina skor fast jag skulle få köpa om jag hittade, jag har blivit helt värdelös på att shoppa, vad har hänt? Katastrof!

Nya tag imorgon! Dagens ordspråk; "Har bebisen träsbrickor innanför kläderna har du förmodligen det också-" Jo tack, och numera ligger de över hela golvet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar