onsdag 15 september 2010

Klantarsle

Jag börjar ana att jag har någon slags förbannelse över mig. Igår på lekparken skulle jag smidigt hoppa upp på klätterställningen i lekparken då bebis började gå lite för långt bort, hoppar upp rätt smidigt och från att stå på huk ställer jag mig rakt upp då jag tror jag är uppe. Där ovanför var det monkeybars, stålrör alltså som jag pom med all mina bens kraft slår upp huvudet i. TJONG och det bara snurrade ett tag, jag fattade inte ritkigt vad som hände och det gjorde galet ont. Hur mycket tid har man att tänka på det då man har tre vilda barn på lekparken? Det gör hur som fortfarande rejält ont som ett blåmärke o bula, plus lite konstant huvudvärk.

Igår kväll fick jag näsan fingarna klämd i en bildörr men klarade mig undan med någon millimeter, appropå det, Emma, Sandra, Sara, kommer ni ihåg när jag klämde fingrarna i bakdörren? haha. Hur lyckas man?

Nu aldeles nyss klämde jag dock mina egna fingrar rejält själv. Skulle stänga en låda i köket och hade långfinker och pekfinger kvar där i på något vis. AJ och hett på mina naglar.

Appropå naglar så tappade jag en tånagel förra veckan, rätt konstigt får jag väl säga men jag pratade med en vän om detta och hon hade minsann tappat tre på en kort tid så där ligger man i lä, hoppas inte det händer för mig :)

Dags att tagga ner lite och försöka undvika små accidents kanske. Ikväll stannar jag hemma från gymmet pga detta och har en vilodag.

3 kommentarer:

  1. Inte tjong Malin, PUNG!!

    SvaraRadera
  2. Usch, du menar när jag klämde dina fingrar..? Då hade jag dåligt samvete! Håller tummarna för att turen kommer!!

    SvaraRadera
  3. japp det kommer jag ihåg, sara var väl så nervös inför hemfärden;)

    SvaraRadera