tisdag 7 september 2010

Smile

Det blev såklart en bra dag idag. Alla var uber trevliga överallt tror jag visst. Tog en sväng på Old navy innan sb och där jobbar en tjej som måste trott jag var värsta budgetshopparen, men slår man till på två par fliflops för 1.47 dollar o en kofta för 7 dollar så kan man inte tro annat, old navy är ju som en sån affär :p först fick jag iaf en stor shoppingpåse då jag bar runt på massa o hon tipsade glatt om att de var 30% off på womens, plus att jag ju styrde stegen mot reahörnan ;) När jag sedan skulle betala poppade hon upp o undra om jag fyndat nå, på väg ut hojtar hon att hon hoppas jag fick nå bra kuponger. Haha såg jag fattig ut? Roligt mef glada människor iaf! På sb sedan får jag en rockstjärna med vita solbrillor på inomhus före mig i kön som snackar gärnet plus att hon i kassan också är pratglad o glad i allmänhet. Jag behövde detta! Kan tillägga också att det var tre nya tjejer på sb ikväll, skoj.

Resten av dagen har varit bra den med. Barnen hade en provstund i skolan men imorn börjar de på riktigt, bebis sov på fm o jag bakade. Bebis börjar stå så smått själv nu också men hon är lite feg o sätter sig. Glada o snälla barn- glad Malla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar