onsdag 1 september 2010

Hot

Så här står det på väderappen på ipoden: "THE MASSACHUSETTS DEPARTMENT OF ENVIRONMENTAL PROTECTION HAS ISSUED AN AIR QUALITY ACTION DAY FOR GROUND LEVEL OZONE...IN EFFECT FROM 2 PM THIS AFTERNOON TO 10 PM EDT THIS EVENING. AN AIR QUALITY ACTION DAY MEANS THAT GROUND LEVEL OZONE CONCENTRATIONS WITHIN THE REGION MAY APPROACH OR EXCEED UNHEALTHY STANDARDS"

Vad menar de egentligen? Verkar som man borde hålla sig inomhus iaf... Imorse tog jag alla barnen med mig till tcc och innan vi alla fått på badkläder o solkräm kommenterade Lila flera ggr hur svettig jag var, jo tack! I was aware of that. Fick tillslut hoppa i poolen iaf o där var vi i tre timmar, på den fem minuter långa bilresan hem hann alla barn somna. Få se om jag tar med twinsen till Target då de vaknar, jag är sugen på något roligt spel att spela här plus att det vore roligt att ha i Sverige, right?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar