måndag 6 september 2010

You sing a sad song just to turn it around

Jag har just nu ett rejält down-moment och egentligen borde jag kanske inte skriva om det här. Just nu känner jag att jag skulle kunna packa väskorna och hoppa på första bästa flight mot Sverige, eller Malta. Jag saknar ALLA just nu, tom dom ni kan tro jag aldrig skulle sakna. Ska jag verkligen stanna här fem månader till?

Jag behöver Sandra och Emma här nu, ni kan inte förstå hur mycket jag saknar er tjejer just nu. Vad jag skulle behöva ikväll är enkelt umgänge, på tok för mycket sushi. Jag saknar the Iron gang, jag saknar alla underbara aupair-vänner om man nu får kalla det så från förra året. Jag är sjukt glad över att jag förlängde och lärde känna er alla ordentligt, det har varit ett helt fantastiskt år och jag saknar er bara så sjukt mycket. Inget ont om er au pairer som är här nu om ni nu läser, det är bara helt enkelt inte samma sak. Och ni vet, förändringar är ju människan alltid rädd för. Jag vet jag är en liten bakåtsträvare men jag behöver få vara det just nu, det är bara ett bad-moment. Något som gör mig extra nere just nu också är en människa som jag inte vet vad det är för fel på men hon får mig så himla arg och ledsen varenda gång jag ser henne, jag kan inte förklara det och jag tror ingen kan förstå men det är så sjukt jobbigt. Och ja, jag såg henne idag. Jag träffar henne oftast varenda vecka. Det är sjukt jobbigt och det är några få som fått höra detta en del och jag ber om ursäkt om det.

Jag ska sluta nu, detta är ett confusing inlägg och jag är allmänt pissed och ledsen just nu. Jag saknar er, jag saknar mina gamla vänner i Bollnäs, jag saknar mina gamla vänner på andra ställen, jag saknar min familj och släkt, jag saknar mina gamla au pair vänner. Jag saknar inte mat och jag saknar inte landet Sverige. Just nu saknar jag er! Jag mår nog bättre imorn ska ni se så oroa er inte, jag behövde bara skriva av mig, få det på "papper" och klaga lite för att kanske kanske kunna se lite klarare på saker och ting en annan dag. Nu ska jag stänga in mig i min källare och inte komma ut förns solen går upp imorgon. Klart slut.











2 kommentarer:

  1. VÄnnnen. Jag förstår vad du känner. klart det blir bättre redan idag.. tänker på dig! kom till Malta på semester :p

    SvaraRadera
  2. gumman, det ordnar sig(såsmåningom). Jag finns här om du vill prata, det vet du. Jag ska förbereda mig till nästa gång så jag tom kan svara på dina frågor;) Have a good one! <3

    SvaraRadera