onsdag 22 september 2010

Hetta

Idag har vi haft 29 grader varmt och barnen klagade då vi var i lekparken, händer inte ofta. Det är ju nice med sånna varma dagar när det nu annars blitt rätt kallt, framförallt på morgonen och så ligger det gula o röda löv lite här o där. På fredag ska vi toppa på såna grader igen!

Måste berätta om min lyckade shoppingrunda ikv; tog dedham med dsw, tjmaxx och old navy. På dsw hittade jag en väska som jag inte köpte, hittade ist en väska på tjmaxx och även en klänning och strumpbyxor. När jag kom i bilen tyckte jag det blev väl billigt o kollade kvittot, vad sägs om 26 dollar för klänning väska strumpnyxor? Killen hade glömt tagit betalt för väskan! Tack för den men lite pinsamt i efterhand.. Äh de var ingen dyr väska. Från old navy fick jag en kofta, en tröja och en tshirt. Toppen o bara saker jag behövde!

En liten fråga också bara, är Don't stop belivin stor i Sverige nu? O isf why?

1 kommentar:

  1. kan vara att den varit med i nån tv serie som folk lyssnar på den, men jag tror det var i början av året :)

    SvaraRadera