måndag 10 augusti 2009

Britney Spears blev det nu

Såg just en sväng på slutet av Teen choise award galan och Britney Spears fick pris. 29 augusti kommer hon hit till Boston och det låter kanske jättekonstigt men jag vill väldigt väldigt gärna gå. Hon är ändå cool, ja något är det med hennes "personlighet" som jag gillar plus att det vore jävligt häfftigt att gå på Britney Spears konsert, jag gillar ju konserter i allmänhet. Nu är det galet expensive så nå konsert blir det inte iaf. Jag har inte stenkoll på när dessa låtarna är ifrån men det känns verkligen slutet av mellanstadiet? Vilka minnen, vilka låtar.









O här har vi då L's favorit;


Var på Zumba innan och jösses så roligt det är. Tog barnen till lekparken imorse och har nog aldrig sett så mycket folk i en lekpark tidigare! Alla ville åt sprinklersen i värmen idag... Mina barn höll sig dock mer till "leksakerna", där finns ett tåg som det på långnäs och W lekte fint där Jag M - is it the train to main? (en bok som heter så) W - No, to Boston! M - what are you gonna do in Boston? W - Go to the Sweden!!!

Här är det mycket Ullis and Truls is in some Sweden and Nina is in the Germany :) But poor Nina sometimes is still in the airplane!

Tog tag i det där med kurser lite grann idag med, funderar på management och kanske någon danskurs typ afro, samba eller så.. Så himla svårt att hitta något som passar bara och veta att det funkar. I NY var det plättlätt med en egen katalog, här finns det ju så galet många skolor och kurser och hejsanfaderullan.

W sa förresten lite spontant ; Elskar dig Ella, till sin lillasyster idag. Och så använder dom för det mesta ett tlå tle då de räknar till three nu för tiden. Inte illa! Imorgon har vi en playdate på fm, great.

1 kommentar:

  1. Det låter inte alls konstigt att gå på Britneys konsert! Om inte biljetterna hade varit så förbannat dyr så hade jag gärna åkt ner till Stockholm då hon var här :-) Ett fan sen hon började, hon är ju fortfarande helt okej :-D

    Jag hoppas allt är bra med dig! Och att hemlängtan har lagt sig för stunden :-)

    Ha det bra! Saknar dig här i Bollnäs! :-) Kram

    SvaraRadera