fredag 7 augusti 2009

Night out

Hämtade upp Matilda då jag snosat färdigt bebis och tog henne med till Natick. Jag är väldigt duktig och shoppade inte ett endaste dugg medan hon minsan fick sig ett par skor! Vi kom rätt sent och stället stänger ju kl 9 så det blev ingen lång stund. Begav oss istället mot The cheescake factory för lite middag och hittade något perfekt på menyn - plocktallrik med en blandning av de bästa förrätterna! Calimares, avokadorullar, olika kyckling, lite blandat asiatiskt, majskakor, quesadillas och massor av olika dipar och såser. Mumma - efter det en cheescake med längsta namnet på menyn, kan det ha varit peanut butter cookie dough chocolate cheescake?!? Den var helt okej, inte det godaste jag ätit där så Matilda fick nog ett inte helt bra intryck, får väl bli ett till besök? :) Matilda är då den nyaste tjejen i mitt cluster och en trevlig sådan till på köpet! Mycket prat och en trevlig kväll, tack för det!

Vad väntar imorgon? Sol värme och en brunare Malla? Eller storstädning med röjning. Vet ni förresten vad jag köpte idag? En skohängare till garderoben! Tror det kan vara bästa investeringen på längen...

1 kommentar: