torsdag 20 augusti 2009

I'm back in C H

Lite shopping blev det, en ny bikini faktiskt! Och tror jag köpte en förra veckan med så nu borde jag ha så jag klarar mig till januari iaf... Ni kan inte förstå hur varmt det är här just nu. Det är som svårt att beskriva, på något vis känns det tillomed varmare än Spanien vissa gånger. Här är det ju inte direkt hav jättenära och det blir en annan luft då. Det känns litegrann som att de bränner på kroppen, typ som då man sitter i en bastu? Då jag for från mallet idag var det 94 F ute, = 34 C, i skuggan!

Kom tillbaka från NH igår, vi har haft det så himla bra där uppe men det är ju skönt att vara hemma med. Matilda kom över igår kväll och imorse hade vi en playdate. W är lite smått förkyld och igår fick jag en kräka över mig! E är toksöt och jättestor nuförtiden och idag har jag målat L's naglar knallrosa. Ikväll är jag barnvakt och imorgon ska jag träffa lite folk på starbucks vilket jag faktiskt ser framemot. Sen kommer ju E tillbaks nästa vecka med! Det ser jag fram emot!!! Kom ihåg present till mig!!! Just nu dricker jag coolatta coffe från Dunkin Donuts, nu har jag provat iced latte, coolatta och frozen cappuchino och kan konstatera att det senaste är godast även om allt går i. Kaffe addicted snart? Aah!

And for Nina; We need to skype! Big happenings on Forever21 at the arsenal mall! ;P

1 kommentar:

  1. Så, kände du ngn skillnad på frozen cappucino och coolata? gillar båda!

    SvaraRadera