lördag 8 augusti 2009

Värme

For till Marshals idag för att införskaffa lite mer sommarkläder, det känns som jag går klädd i samma saker hela tiden. Påväg träffade jag på Ms J och Auntie N som tyckte sommarkläder lät onödigt då det snart är höst?!? Jag vägrade tro på det och letade shorts och klänningar. Kom hem med en bikini och en lång höstkofta. Lite mitt emellan sådär då. Fast det är sommar en månad till iaf och sen hoppas jag på lite längre.

För tillfället är det varmt och soligt, jag låg precis ute i solen i en timma och läste men fick gå in pga värmen. Tänkte ta en prommis senare om det svalnar ner lite. Just nu är jag i stort behov av lunch.

1 kommentar:

  1. Aha okej, men de låter ju helt okej, är nog skönare att ha de så än att bo i typ miami där det är varmt året om. Jo men det är klart att man hellre har en bunt med glada människor utåt, lite desperate housewife feeling där kanske, där alla går leende :) haha. Ha en bra vecka!

    SvaraRadera