söndag 16 augusti 2009

På lite "semester"

Hallådär. Just för tillfället sitter jag på en altan i NH och hör en jäkla stor båt puttra utanför. Sjön är några meter bort och man kan säga att det är varmt. Jösses så varmt! Och klockan är tjugo i elva på kvällningen. Kom upp igår och ska stanna några dagar till. Badat och solat. Idag har jag för första gången kört jetski och hej vad roligt! Får nästan säga att det är roligare än snöskoter - det är ju på vatten o jag älskar vatten. Fort som tusan går dom och så kan man studsa på vågor o bli jätteblöt. Körde "bara" fram o tillbaka lite strax här utanför idag men imorn ska vi förhoppningsvis på en liten rundvisning, ska vara rätt fina hus här efter kanten... Huste vi bor i är fint och det är storhuset med så.

På em idag for vi på en liten tur med båten, mycket fin båt må jag säga. Stor o snabb... Igår fick jag svärdfisk till middag vilket ju är en av mina favoriter och idag pizza vilket ju också går i fint. Checka in solnedgången här på bilden, inte dåligt. Fast det syns inte riktigt så bra på bilden, det bara lyste oranget!

Sen har jag suttit ute på bryggan och läst en sväng, snosat lite bebi och nu haft lite bildvisning av vintersverige. Ska nog ta o sova nu då det finns risk för tidig väckning imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar