måndag 3 augusti 2009

Nio timmar gammal bebis - och så jag!

Visitor Family Malin Thimerdel stod det på en liten lapp som jag fick lov att klämma fast på kläderna idag då jag besökt sjukhuset här i närheten. Jag och mina tvillingar fick komma och hälsa på den nya lilla skönheten. Jösses så liten! Men så fin så fin, inga skråmor eller skavanker- även om W faktiskt räknade till sex tår en gång men tja... ;) Jag fick hålla, pussa på och snosa en nio timmar gammal bebis, det händer inte varje dag. L var den som överraskade mest, på allvar tror jag att hon satt stilla i en timma med den lilla i knät och bara tittade på henne och klappade försiktigt. Vem trodde väl det? Dom bar båda stolt t-shirtar med trycken Big Brother och Big Sister idag iaf. Efter jag slutat jobba för dagen for jag till Arsenal för att få en pedikyr men se nej, E var nästan klar och de var så himla otrevliga på stället så jag hoppade över det. Gick och åt lite kinamat då hon var klar istället och drog en liten shoppingrunda. Måste hylla det fenomenala påhittet Tide-to-go! En liten penna med magiskt fläckborttagningsmedel som är perfekt då man äter soja med vita kläder på sig, funkar även finfint för rödvinsfläckar på vit kofta!
Nu är det sängen som gäller, utan att överdriva så har jag sovit max 40 minuter sedan kl 3 imorse. Natti natti som vi säger här i amerikat.


1 kommentar:

  1. Oj vad härligt o få snusa på en så färsk bebis, de luktar ju så gott.
    Ha det bra
    kram
    Agneta

    SvaraRadera